Thursday, September 4, 2008

Marvelous Light 奇妙光芒

I once was fatherless
我前如同孤兒
A stranger with no hope
如個沒有盼望的異鄉人
Your kindness wakened me
你的仁慈喚醒了我
Wakened me from my sleep
喚醒了我沈睡的心
Your love it beckons deeply
你的愛深深地召喚著我
A call to come and die
來捨己犧牲
By grace now I will come
我藉著你的恩典來此
And take this life, take Your life
接受你的新生命

Sin has lost its power
罪已失去力量
Death has lost its sting
死亡已失去毒刺
From the grave You've risen
你從死裡復生
Victoriously
戰勝了死亡

Into marvelous light I'm running
我奔向那奇妙光芒
Out of darkness, out of shame
走出黑暗,走出羞恥
By the cross
全靠你十架
You are the truth
你是真理
You are the life
你是生命
You are the way
你是道路

My dead heart is now beating
前死沈的心開始跳動
My deepest stains now clean
深處罪污今被洗淨
Your breath fills up my lungs
你的生氣充滿我身
Now I'm free, now I'm free
我已自由,我已自由

Lift my hands and spin around
高舉雙手,轉動身體
See the light that I have found
看那我找到的光明
O the marvelous light
那奇妙的光芒
Marvelous light
奇妙光芒

No comments: