Saturday, January 3, 2009

Today Is The Day 就是今天

I’m casting my cares aside
我把憂慮丟到一旁
I’m leaving my past behind
我將我的過去拋之腦後
I’m setting my heart and mind on You
我把我的心專注在你身上
Jesus
耶穌

PRE-CHORUS:
I’m reaching my hands to Yours
我舉起手追求你伸出的手
Believing there’s so much more
相信生命絕對還有好多好多
Knowing that all You have
知道所有你為我
In store for me is good
而準備的是最好的

Today is the day You have made
今天是你所創的一天
I will rejoice and be glad in it
我將會感恩及喜樂
Today is the day You have made
今天是你所創的一天
I will rejoice and be glad in it
我將會感恩及喜樂

And I won’t worry about tomorrow
我不會為明天煩惱操心
I’m trusting in what You say
相信你所說的一切
Today is the day
就是今天
Today is the day
就是今天

I’m putting my fears aside
我把恐懼放到一邊
I’m leaving my doubts behind
我將我的懷疑拋之腦後
I’m giving my hopes and dreams
我把我的希望和夢想托付於你身上
To You, Jesus
在你身上,耶穌

BRIDGE:
I will stand upon Your truth
我會站在你的真理上
I will stand upon Your truth
我會站在你的真理上
And all my days I’ll live for You
每一天都為你而活
And all my days I’ll live for You
每一天都為你而活

No comments: