Friday, August 21, 2009

All For The Cause Of Christ 只為主的意願

We live in a world
我們居住在
That's always changing
一個千變萬化的世界
Every man does what is right
人人扮演著自認為
In his own eyes
對的角色
Causes and agendas
理想和目標
Are the rule of the day
是當今社會無上的定律
As people search for purpose in their lives
當人們尋找著生命中的意義
But there is a higher voice that's calling
但有個崇高的聲音
From One who gave Himself so long ago
來自那長久以前捨己救人的救主
And the race that He has won
和祂那已得勝的競賽
Is now before me
現已來到我面前
And I run it for the pleasure of my Lord
而我為主的榮耀勇往直前

All for the cause of Christ
只為主的意願
I press toward the mark
我奮力跑向終點
I lay down my life
我捨棄一切
His cross is the banner
我要高舉
I want to hold high
祂的十字架
And give my all for the cause of Christ
為主的理念奉獻一切

Surrounded by so great a cloud of witnesses
在親身體驗過的人群中
I lay aside the sin that weighs me down
從壓迫著我的罪惡中得到釋放
Though the road is narrow
就算路途坎坷
I know I will survive
我知道我不會被擊垮而退縮
For He gives me the strength to carry on
因為有祂全能的力量支撐我
Looking on to Jesus
Who gave me this faith
注視著賜我信心的耶穌
'Til I run into His arms
直到我跑向祂的懷抱
See Him face to face
與祂面對面

No comments: