Monday, August 11, 2008

Unashamed 坦然無懼

I have not much to offer You
我沒有什麼能獻給你
Not near what You deserve
遠遠不及你應得的
But still I come
但還是來到你面前
Because Your cross
因為你的十架
Has placed in me my worth
帶給我人生的價值

Oh, Christ my King of sympathy
基督,充滿憐憫的君王
Whose wounds secure my peace
你的傷痕為我帶來平安
Your grace extends
你的恩典浩大
To call me friend
竟稱我為友人
Your mercy sets me free
因你憐憫,我得自由

And I know I'm weak
我雖知自己軟弱
I know I'm unworthy
雖知自己不配來
To call upon Your name
求告你的聖名
But because of grace
但因你的恩典
Because of Your mercy
因為你的憐憫
I stand here unashamed
我坦然地來到你面前

I can't explain
我無法解釋
This kind of love
這樣的慈愛
I'm humbled and amazed
你使我感到謙卑和驚奇
That You'd come down
因你竟願屈身
From heavens heights
從天降世
And greet me face to face
來與我面對面
Here I am at Your feet
我來到你的腳前
In my brokenness complete
我的破碎因你完整

No comments: